Reuni Angkatan 89

Oktober 2, 2008 at 10:26 pm 31 komentar

Petang ini beberapa rekan hadir di reuni angkatan 89 yang diselenggarakan di bale bengong Bandar AA Resto & Lounge, Colomadu Solo. Setelah makan siang malam dan ngobrol ngalor ngidul, Ana dan Dini mengangkat tema pembicaraan malam tsb : persiapan reuni akbar angkatan 1989 pada tahun depan (2009). Rencana sementara, reuni akan diselenggarakan saat libur lebaran.

Susunan panitia Reuni 1989-2009

Ketua : Budi Prasetio Tinuk
Wakil : Ana Rambo
Sekretaris : (1) Dinihari (2) Anto S. Nugroho
Bendahara : (1) Hermin (2) Novie
Penanggung jawab :

  1. Fisika     : Pete & Darsono
  2. Biologi : Arie Rosati & Wawan Dewanto
  3. Sosial    :  Ndari & Rini

Sponsor: Ikhsan

Foto-foto:


Iklan

Entry filed under: ngumpul bareng.

Selamat Hari Raya Idul Fitri 1429H Buka bersama di Gudeg Kandjeng

31 Komentar Add your own

  • 1. anto s n  |  Oktober 2, 2008 pukul 11:40 pm

    sekretaris 2 emang hebat deh

    Balas
  • 2. dini  |  Oktober 2, 2008 pukul 11:42 pm

    sorri, bukan mau malsu, tapi tadi di laptopku, masih atas namamu, he… he…
    aku cocok dengan komentarmu, cuman bukan makan siang, tapi makan malam.
    perlu segera bikin tindak lanjut atas acara ini

    Balas
  • 3. hohok  |  Oktober 3, 2008 pukul 6:41 am

    Mas anto, klo bisa ditambahi nama-nama dibawah fotonya, saya banyak yang lupa.

    Balas
  • 4. Anto Satriyo Nugroho  |  Oktober 3, 2008 pukul 10:00 am

    Matur nuwun mas Hoho. Gimana nih teman-teman ? Kayaknya perlu perkenalan lagi ni. Dua puluh tahun berlalu, wajah kita banyak berubah semua. Semalam kalau ada yang datang, juga pada bisik-bisik takon “kae sopo ya…”

    Balas
  • 5. Dinihari  |  Oktober 4, 2008 pukul 9:02 pm

    prof,

    aku dapat saran supaya photo dikasih subtittle, supaya tidak dicopy paste (disalahgunakan). piye menurutmu, intinya piye carane supoyo tidak disalahgunakan

    Balas
  • 6. andut  |  Oktober 6, 2008 pukul 5:51 pm

    ….aku dapat saran supaya photo dikasih subtittle, supaya tidak dicopy paste

    >>> UTHILEEEEE…. :))

    Balas
  • 7. ade  |  Oktober 7, 2008 pukul 12:02 am

    pak kustejo lali karo aku tho ? kok ndak pernah ngabari aku ?

    maaf konco-konco, aku telat bergabung.Seneng rosone ngerti kabar konco-konco.

    Balas
  • 8. kustejo  |  Oktober 7, 2008 pukul 4:02 pm

    ..opo pak Ade…
    isih neng purbayan ?
    sisan daftar neng nggone pak Anto ben dicatet yen lulusan seko sma 1 … fisika piro?

    aku wis pensiun neng solo, mampir yo neng omahku ..

    Balas
  • 9. ade  |  Oktober 7, 2008 pukul 10:11 pm

    aku isih di purbayan pak Kus…..

    Omahmu isih di gentan opo dirumah lawas ?

    Balas
  • 10. budi p  |  Oktober 8, 2008 pukul 10:58 am

    Jenengku Budi Prasetya (Fis 3) bu sekretaris, dudu Budi Prasetio…, BTW buat temen2 semua ada usulan konsep buat acara reuninya engga?

    Balas
  • 11. budi p  |  Oktober 8, 2008 pukul 10:58 am

    Salah Ketik, Aku Fis 2…

    Balas
  • 12. fadjar  |  Oktober 9, 2008 pukul 9:11 am

    Kalo dilihat dari daftar yang confirm hadir reuni lumayanlah,
    tapi kalo dilihat dari foto-fotonya.. kayak acara ultah Pete dan Budi, lha wong yang banyak fotonya 2 bos besar itu, hehehe

    Balas
  • 13. budi p  |  Oktober 9, 2008 pukul 10:18 am

    Photografernya cewek sih….

    Balas
  • 14. Josaphat Tetuko Sri Sumantyo  |  Oktober 13, 2008 pukul 11:29 pm

    Hi rekan2, tolong diberitahu reuni akbar tahun 2009 sedikit jauh hari, mudah2an bisa bertepatan kembali ke rumah Kartasura atau Wonogiri. Tanggal 1-3 Nov ini saya di Solo bersama teman2 Jepang saya, siapa tahu bisa ketemu rekan2.

    Balas
  • 15. budi p  |  Oktober 15, 2008 pukul 8:15 am

    iyo mas Yos…., lg dibuat konsepnya sama Bu Anna.., piye kabare?

    Balas
  • 16. Josaphat Tetuko Sri Sumantyo  |  Oktober 15, 2008 pukul 3:36 pm

    Matur nuwun informasine, muga2 bisa pas karo jadwal muleh solo mengko. Kabare apik2 wae. Tanggal 30 Okt iki pas dolan neng UGM muga2 bisa ketemu karo mas Ade. Sak iki ana ngendi mas Budi ? 24-27 Okt aku ana DIKTI, 28-29 ITB, 30 UGM, 31 Undip. Muga2 bisa ketemu ya.

    Balas
  • 17. ivan  |  Oktober 16, 2008 pukul 8:28 am

    Mas Yos, yen sampeyan ana wektu during acara di ITB tgl 28-29/Okt ayo ketemuuan.
    Ning Bandung kene ana aku (Fis 3), Mursid (Fis 3) karo Momok (IPS).
    Ya walau pan njaman SMA awake dewe ora pati kenal, itung2x menyambung tali silaturahmi meneh.
    No HP ku iki 0811214843 atau 022 70001060.
    Saget menapa mboten sagetipun, nyuwun tulung kulo dipun kabari.
    Suwun.

    Balas
  • 18. budi p  |  Oktober 16, 2008 pukul 11:10 am

    Saiki aku ono ajakrta mas Yos…

    Balas
  • 19. Josaphat Tetuko Sri Sumantyo  |  Oktober 17, 2008 pukul 12:31 pm

    Mas Ivan, maturnuwun. Kula wonten ITB saben 3 wulan sepindah, ethok2ipun gadah damel wonten Center for Remote Sensing (CRS) ITB, monggo dipun tingali wonten http://crs.itb.ac.id/?page_id=13 Sakmenika bade interview lan nyiapaken para mahasiswa ITB (kaliyan UI, UGM, Undip, ITS, Unud, lan Unhas) ingkang badhe dipun kentun wonten Universitas kula (Chiba University). Mugi2 tahun ngajeng saged dipun mulai program Double Degree, kinten2 10 mahasiswa (ingkang pinter2) badhe kula suwun saking Indonesia. Tgl 28-29 Oct kadosipun radi kathah rapat kalih rencang2 DIKTI lan ITB (rektorat ?), naming cobi kula hubungi mangke, maturnuwun no hp-nipun. Tgl 4-8 Nov kula wangsul malih wonten ITB, wedhal niki radi longgar, monggo mangke ngobrol2 wonten sekitar Dago inggih mboten menapa2. Kula ajak mangke wayah kula. Suwun.

    Balas
  • 20. Josaphat Tetuko Sri Sumantyo  |  Oktober 17, 2008 pukul 12:31 pm

    Mas Budi P, nuwun sewu, kula radi kesupen. Mas Budi menika ingkang pundhi nggih ? Bilih Jakarta, wonten pundhi sakmenika. Kula asring wonten UI (http://www.ee.ui.ac.id/staff.php?sub_menu_id=non-structural_staff), DIKNAS lan Mabes TNI. Kula menika mrika-mriki kadhos sadeyan obat kemawon. Kapan2 saged mampir gupon kulo wonten Kemayoran menapa Sudirman. Nuwun.

    Balas
  • 21. Budi P  |  Oktober 20, 2008 pukul 4:59 pm

    Sendiko mas Yos, kulo asma Budi Prasetya, kolo nben wonten satu enam, lajeng fisika dua, asring runtang runtung kaliyan Eko Marendyo lan Purnomo. Nyambut dhamel wonten DitJen Pajak Dep Keu, KPP Badan Dan Orang Asing Satu, Jl TMP KALIBATA JAKSel, Gupon Wonten Kota Wisata Cibubur. La Panjenengan sakmeniko Lenggah wonten Jepang/Kemayoran/Sudirman? Suwun, Siap Grak…!

    Balas
  • 22. Josaphat Tetuko Sri Sumantyo  |  Oktober 21, 2008 pukul 7:34 pm

    Mas Budi, matur nuwun. Kula sekedik2 radi enget malih, naming bilih ketemu mesti pangling mangkeh. Sakmenika mas Budi wonten Depkeu nggih, wah saben dinten sibuk ngurus artha (sanes arthalyta), menapa mboten mumet ? Kula sakmenika ethok2ipun dados pegawai P dan K nipun negari Oshin wonten kitha Chiba, celak Tokyo Int’l airport (Narita airport) lan kitha Tokyo, lengkapipun monggo dipun tingali wonten http://www2.cr.chiba-u.jp/lab/jtetukoss/ Bilih wonten kasampetan dateng Jepang (Tokyo), sumangga nghubungi kula. Saking griya kula celak sanget kalih macem2, kados Tokyo Disney Land. Nuwun.

    Balas
  • 23. budi p  |  Oktober 22, 2008 pukul 3:23 pm

    menawi pangling monggo mirsani photo reuni angkatan 89 ingkang ngagem klambi coklat (photo no 1, 8, lan 9), ingkang jejeran Ari Rosati (mesti kelingan lan ora pangling…). BTW anak2 wonten Jepang ?

    Balas
  • 24. Josaphat Tetuko Sri Sumantyo  |  Oktober 22, 2008 pukul 8:38 pm

    Mas Budi, maturnuwun. Kula sampun kelingan malih sakmenika, kadhosipun mboten pathos benten kalih jaman sma riyin nggih, kadhos bintang pilem kemawon. Anak kula taksih wonten Bandung kalihan mamaipun ingkang gadhah dhamel wonten ITB, naming Januari tahun ngajeng anak kula bade wangsul tanah kelahiranipun Chiba kagem nglajengaken SD wonten mriki lan ngrencangi kula. Kluwarga kula saged dipun tingali wonten http://www.pandhitopanji-f.org/jtetukoss/families.htm
    Sakmenika taksih asring ketemu Purnomo, mboten ? bilih ketemu, kula pingin titip pesen kagem piyambakipun, tulung dipun suwun nggantosi ageman kula 2 lembar ingkang piyambakipun suwekaken wanci kelas I lan III riyin. Nuwun.

    Balas
  • 25. budi p  |  Oktober 23, 2008 pukul 11:15 am

    Mas Yos…, ha ha.., sakpuniko purnomo ngasto wonten Hutama Karya Banjarmasin, dados kepala cabang. Terakhir ketemu pas dalem dinas dateng Banjarmasin…tahun 2007, Hp nipun : Purnomo/Rosa :08125126630, suwun….

    Balas
  • 26. Josaphat Tetuko Sri Sumantyo  |  November 16, 2008 pukul 6:45 pm

    Mas Ivan, maaf kemarin tidak sempat menghubungi selama di Bandung, karena setelah kembali dari urusan di Jakarta, Bandung, Yogya, Semarang dan Solo, berkat kelelahan yang berlebihan saya langsung masuk UGD di RS Advent Cihampelas dan istirahat beberapa hari diteman isteri dan anak saya. Mudah2an akhir Desember nanti bisa ketemu saat saya liburan ke Bandung.

    Balas
  • 27. niken manohara  |  Desember 29, 2008 pukul 11:44 pm

    Asslm.wr.wb….teman-teman,nyuwun sewu baru bergabung, alhamdulillah seneng banget bisa liat lagi wajah2nya dan seneng banget mengetahui keberhasilan dan kebahagiaan teman2 semua, cuma aku byk yang pangling, sdh byk yang berubah juga, seperti aku yg sekarang sdh jd luemu, dan mhn maaf sekali beberapa kali mau ikutan datang ternyata pas tidak bisa, insya Allah nanti datang kalau pas acara lagi. Nuwun.

    Balas
  • 28. Yudianto  |  Januari 5, 2009 pukul 12:44 am

    Assalamualaikum Wr. Wb.
    Apa Khabar temen2 semua. maaf baru bergabung, itu juga karena dapat info dari mas Kusteja. Seneng rasanya kalau bisa ikutan reuni nanti (saya juga ikutan daftar ya..) dan ternyata temen2 semua udah pada berubah dan kebetulan akunya punya memori yang cekak, jadi hanya bisa mesam mesem buat inget-inget lagi, mau ngomong jawa juga susah.. takut salah, malah Mas Yos yang di jepang lbh fasih nich. Kalau dengan Mas Yos alhamdulillah udah ketemu duluan waktu di Jepang September 2008 kemarin ya ngak mas Yos. Mas Yos Apa khabarnya jepang?? semoga bisa mampir kesana lagi he.. he.. he.. Salam buat semua, ditunggu khabar kumpul2nya lagi.. Saya lebih banyak berdomisili di Jakarta, tepatnya di Bappenas, di Direktorat Pengembangan Wilayah, Kedeputian Bidang Pengembangan Regional dan Otonomi Daerah. Klu ada yang mau mampir silahkan. Klu mau telp juga boleh.. No. HP saya 08129353198. Nuwun.

    Balas
  • 29. Ayub  |  Agustus 4, 2009 pukul 11:11 am

    Hi, It’s good to See you Back again

    Balas
  • 30. Ida Riyanti  |  Maret 4, 2010 pukul 1:54 pm

    Maaf,saya baru bisa gabung sekarang……

    Balas
  • 31. psyofyan1  |  November 26, 2010 pukul 7:10 pm

    pak yos mau ada reuni mudika katholik.bisa pulang solo ga?

    Balas

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

Oktober 2008
S S R K J S M
« Sep   Agu »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


%d blogger menyukai ini: